سپاه پاسداران انقلاب ننگین اسلامی در لیست سیاه سازمان های تروریستی

سرانجام، آمریکایی ها تسمیم گرفتند که این سازمان تبهکار
سپاه پاسداران انقلاب ننگین اسلامی را وارد لیست سیاه
سازمان های تروریستی بکنند،کاری که بسیار ارزشمند و ستودنی است.
البته پیش از این که آمریکایی ها بخواهند این سازمان را یک سازمان تروریستی
به شمار بیاورند،من خودم چندین ماه پیش ، رسمن در همین وبلاگ
سپاه پاسداران انقلاب ننگین اسلامی را در لیست سازمان های تروریستی
گذاشته بودم که هتا لینک نوشته ام را در تارنمای بالاترین نیز فرستاده ام.
خب من که از شنیدن خبر این کار بزرگ آمریکایی ها خشنود شدم
چون آمریکا کشوری نیرومند است و اگر این کشور، چنین دیدگاهی
نسبت به سپاه پاسداران انقلاب ننگین اسلامی داشته باشد
کشورهای دیگر نیز که تا اندازه ی زیادی همگرایی با این کشور دارند
نیز با کشور آمریکا همگام خواهند شد.
آمریکایی ها دارند گام های بزرگی برای زیر فشار گذاشتن رژيم ننگین اسلامی بر می دارند
می خواهم بگویم که پیام های امیدوار کننده ی دولت کنونی آمریکا
به ریاست دونالد ترامپ را منی که در درون مرزهای ایران اشغالی زندگی می کنم
دریافت کرده ام،امیدوارم آمریکایی ها این روندی را که در پیش گرفته اند
را پیگیری کنند و بدانند که اگر در راستای از میان برداشتن رژيم ننگین اسلامی
در تلاش باشند،من از هم اکنون خودم را آماده ی همکاری با آمریکایی ها
خواهم دانست،نبود یک رژيم دینی مانند رژيم ننگین اسلامی
نه تنها برای من سکولار ایرانی بلکه برای آمریکایی ها نیز بهتر خواهد بود.
تروریسم اسلامی در هر جایی و با هر نامی که هست باید از میان برود
این نه تنها خواست سکولارها و آزادی خواهان ایرانی بلکه هتا خواسته ی
خود آمریکایی ها نیز هست،هدف مشترک ما نابودی تروریسم اسلامی است
و در این راه نام ها برایمان نباید اهمیتی داشته باشد چرا که آن ها
در راستای گسترش و پیشبرد تروریسم اسلامی در کره ی زمین
تلاش می کنند و بی شک نباید فرق چندانی میان رژیم اسلامی با
دولت اسلامی و تالبان و القایده وجود داشته باشد.

۲۸-۳-۲۵۷۶ پارسی

