به لرزه افتادن خدا،پیامبر اسلام ،تازینامه(قرآن) و اسلام

2

من زیوس هستم،خدای خدایان
یکی دو روز مانده به اردیبهشت ماه بود که با
خبر ناخوشایند و شگفتی روبرو شدم.
که بسیاری از خبرگزاری های رژیم اسلامی تیتر زده
و نوشته بودند که پلیس خراسان گفته است:
من زیوس هستم،در خراسان جنوبی دستگیر شده است.

ندانستم که گریه کنم و یا بخندم؟
+
خبرگزارانی که فرق میان روم و یونان
(اشاره به این تیتر که زیوس خدای روم باستان، دستگیر شد)
و هتا فرق میان یک تیتر جدی و شوخی را هم نمی دانند
(اشاره به تیتر من زیوس هستم)
و می نویسند که زیوس،خدای روم باستان دستگیر شد.
+
نمی دانستم که به رژیم اسلامی تبریک بگویم
چون همواره به دنبال آن دسته از کاربران اینترنتی
است که کلیپ های روشنگرانه می سازند.
یا این که به مردم ایران تسلیت بگویم چون سیستم وارونه ای
در کشورشان پیاده شده است که به جای پیگرد و دستگیری دزدان
قاچاقچیان و تبهکاران،کاربران اینترنتی را دستگیر می کند.
در ایران،آتنا فرقدانی نقاش و امید کوکبی فیزیکدان
درون زندان هستند ولی کشتارگران(اشاره به کهریزک و…) آزادند.
+
بی لیاقتی پلیس در یافتن کودک ربوده شده(ستایش قریشی)
و یا بی لیاقتی پلیس در یافتن اسیدپاش های شهر اسپهان
مانند روز بر همگان روشن است.

امید کوکبی،فیزیکدان ایرانی در زندان های رژیم اسلامی
به بیماری چنگار کلیه دچار شده است و هتا خبر آن نیز
تیتر خبرگزاری های جهان است.
+
پلیس بی لیاقت ایران خبر از دستگیری جوانی در خراسان داده
و او را به جای زیوس دستگیر کرده است.
رژیم اسلامی در بوق و کرنا کرده است که ما این کاربر اینترنتی
را پس از پایش چندماهه و داده کاوی های گسترده،دستگیر کرده ایم.

بزرگنمایی می کنند تا بگویند که آهای ما زیوس را یافتیم.
کاربری با یک لپ تاپ ساده و بدون هیچ بودجه ی دولتی
و بی هیچ شبکه ای ماهواره ای،خدا،پیامبر اسلام،تازینامه(قرآن)
و همه را به لرزه انداخته است.
این هنر زیوس نیست که اسلام را به لرزه انداخته
بلکه این ویژگی باورهای پوسیده و واپس مانده ی اسلامی است
که با یک نوشته و سخن ساده به لرزه می افتد.
این اسلام و باورهای اسلامی،تنها به کمک بگیر و ببند
و بگیر و بکش ماندگار است.
به کوری چشم رژيم آشفته و درمانده ی اسلامی
و به کوری چشم پلیس رژیم اسلامی
من زیوس هستم،زیوس زنده است و دارد به رسواسازی
خرافه های دینی می پردازد،همه ی ما زیوس هستیم.

بن مایه:
این نوشته ریشه گرفته از ویدیویی است که زیوس آن را در
برگه ی فیس بوکی اش و در واکنش به خبر دستگیری اش
انتشار داده است.

۳-۲-۲۵۷۵ پارسی

